Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L. Matějka

1. 7. 2011 15:45
Tak za tenhle článek..

..máte karmu jako hrom. Z Vašeho vyprávění je cítit i atmosféra výletu a té doby. V tom roce jsem byl v Berouně na vojně, a dodnes se do "kraje jeskyní a vápencových skal" rád vracím...

http://toulavej68.rajce.idnes.cz/

0 0
možnosti

Camino.

1. 7. 2011 17:39
Re: Tak za tenhle článek..

Dostala jsem se k "spelunkovani" poprve v Kanade, sla jsem s mladym pruvodcem ( ktery se nam posleze priznal, ze sidal jointa) a kamaradem, ktery je pilot, byla jsem mezi nimi a pri trochu delsim prolezanim po brise trochu delsim tunelem, pritel pilot za mnou zacal vydavat divne zvuky....dobre, ze jsem nemuseli stejnou cestou ven:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5769x
Homo sapiens (alespoň v to doufám).